نحوه استفاده بیشتر از تبلیغات سینما: بزرگ فکر کنید

تبلیغات سینمایی از زمان آغاز کار تاکنون مسیری طولانی را طی کرده است. سینما برای تبلیغ محصولات و خدمات خود یک بازاریاب منحصر به فرد را ارائه می دهد و امکان ایجاد

ایده های خلاقانه بزرگ را فراهم می کند که روی هیچ سکوی دیگری کار نمی کنند. در حال حاضر حضور سینما در حال تجدید حیات است ، با این که انجمن غرفه داران سینما برای شرکت در فوریه 2011 بیش از 17 میلیون نفر شرکت کردند و این افزایش 10 درصدی نسبت به سال گذشته است. بنابراین چگونه بازاریابان می توانند از این مخاطبان اسیر سرمایه بگیرند؟

هنگام

برنامه ریزی تبلیغات تبلیغاتی سینما باید به خاطر داشته باشید که چرا مصرف کنندگان برای تماشای یک فیلم به سینما می روند. این یک شب تعطیل و بیشتر از تماشای همان فیلم در خانه است. این چیزی است که بازاریابان می توانند برای جلب تصور گویندگان سینما از آن استفاده کنند. نکته مهم این است که از همان ابتدا سینما را در برنامه ریزی خود بگنجانید زیرا این کار به شما فرصت می دهد تا برنامه ای را برنامه ریزی کنید که بتواند از محیط سینما به طور کامل استفاده کند.

بازاریاب ها واقعاً می توانند با احساس هیجان در سینما بازی کنند. به خارج از حالت عادی فکر کنید ، سینماها مکان خوبی برای فعالیت های تجربی هستند. به عنوان مثال ، کمپین

Nestle برای Cookie Crisps با اجرای دو کمپین ملی نمونه برداری با Rango ، Hop و Rio 3D روی صفحه نمایش خود بازی کرد. سفرای نستله هفتاد و چهار هزار نمونه کوکی تریپس و همچنین کوپن های پول در پیشگامان سینما توزیع کردند. فضاهای Foyer مکان مناسبی را برای بازاریابان برای ایجاد کمپین های تجربی فراهم می کند. فعالیت تجربی در مورد جذب مشتری با برند شما است و با ظهور تلفن های هوشمند فرصت های جدید و هیجان انگیز برای استفاده از این روش ارتباطی وجود دارد.

تبلیغات سینمایی لازم نیست یک

کمپین مستقل باشد. این روزها بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که تمام فعالیت ها یکپارچه شده است و به مصرف کننده سفر یکپارچه با نام تجاری شما را می دهد. نارنجی با فیلم رابطه ای بی نظیر دارد و نمونه ای خارق العاده از یک

برند است که رویکرد کاملاً یکپارچه ای در بازاریابی خود در پیش گرفته است. نارنجی چهارشنبه ها از طریق کلوپ فیلم نارنجی چهارشنبه در

فیس بوک پشتیبانی می شود ، که اکنون سی و چهار هزار طرفدار دارد. علاوه بر این ، میزبان BAFTA Night Live بود که به بینندگان این امکان را می داد تا در کنار این مراسم به گفتگوی آنلاین بپردازند و کمپین آن ، MovieZone ، یک آگهی تبلیغاتی Channel 4 به میزبانی نارنجی بود که کاملاً از تریلرهای فیلم ساخته شده بود. نارنجی با فعالیت فیلم خود چنان موفقیت آمیز بوده است زیرا محدود به سینما نمی شود ، از سینما به عنوان سکویی برای فعالیت گسترده تر استفاده می کند که واقعاً جایگاه خود را در دنیای سینما تعریف می کند.

مهمترین عنصر تبلیغات سینما ، بزرگ اندیشی و زیبایی سینماست. شما این فضا را دارید تا چیزی را ایجاد کنید که هیچ بستر دیگری نتواند از آن پشتیبانی کند و می توانید آن را در هر فعالیت بازاریابی دیگری ادغام کنید. یک تبلیغات تبلیغاتی موفق سینما می تواند تأثیر بسیار زیادی و ماندگار در مخاطب داشته باشد و هیچ ایده ای برای بازی در یک محیط سینما خیلی بزرگ نیست.


مشخصات

آخرین جستجو ها