ما قهرمان

رسانه های محیطی هستیم (OOH). (مانند ، ما هواداران مزخرف هستیم که انگشت شماره 1 بزرگ فوم می شود و در بالای ریه های ما ریشه می زند.) و بعد از خواندن این پست ، شما نیز خواهید بود. صنعت

OOH در سال 2019 در حال پیشرفت است. به دلایل خوب! در زیر مزایای رسانه OOH ، و چرا باید در برنامه های رسانه خود از OOH بیشتر استفاده کنید.

1. OOH به مردم می رسد
قالبهای رسانه OOH طی 70 درصد از روزهای دور از خانه خود ، مصرف کنندگان را محاصره کرده و به مصرف کنندگان می رسانند. با بیرون رفتن مسافرت ها ، مسافرت ها یا خرید و یا پیاده روی سگ خود و یا جستجوی دلخواه مورد علاقه خود ، در معرض پیام های OOH قرار می گیرند.

مطالعه تبلیغات خارج از خانه نین 2016 نشان می دهد 91٪ از ساکنان ایالات متحده بالای 16 سال به خارج از خانه رسیده اند. در یک ماه گذشته ، 80٪ از این ساکنین ایالات متحده متوجه آگهی OOH شدند و 82٪ از بینندگان بیلبوردها به دنبال تبلیغ پیام تبلیغاتی هستند. (اینجا هیچ کوری بنر نیست!)

OOH ترکیبی از قالب های

رسانه های فیزیکی است. آنها را نمی توان رد کرد ، مسدود کرد ، توسط ربات ها مشاهده می شود یا حذف می شود. قالب های OOH املاک ملکی هستند که در دنیای واقعی مورد توجه قرار می گیرند.

با OOH ، می توانید به یک بازار گسترده برسید. این امر برای افزایش آگاهی از برند و فراخوان ، به بازاریاب ها ضربه ای گسترده می بخشد.
2. OOH Media بسیار هدفمند است
مکانهای خارج از خانه مکان خاص هستند. هر مکان به صورت استراتژیک انتخاب شده است تا پیام خود را در مخاطب دقیقی که می خواهید درگیر شوید ، هدف گذاری کنید.

بازاریابی مبتنی بر مکان از داده های تلفن همراه برای شناسایی الگوهای سفر در طول روز استفاده می کند. این داده ها می توانند بعنوان بینش برای تعیین محل قرارگیری پیامهای OOH مورد استفاده قرار گیرند. این امکان را به شما می دهد تا مخاطبان را در دنیای واقعی سوق دهید - و پیام های خود را در رسانه های بدنی به آنها خدمت کنید. امروز ، تبلیغ کنندگان می توانند تقسیم مخاطبان را در برنامه ریزی رسانه ای OOH خود اعمال کنند.

برخی از قالب های رسانه ای دارای لیزر بیشتری هستند. به عنوان مثال تابلوهای تبلیغاتی موبایل ، مسیری را که برای دسترسی به مخاطبان دقیق شما تنظیم شده است ، دنبال کنید. ما می توانیم پیش بینی کنیم مخاطبان هدف شما در کجا و کجا خواهند بود و آنها را با پیام شما رهگیری می کنند. با بازاریابی مجاورت ، می توانیم بر مکانهای استراتژیک مسلط شویم: دهانه های بزرگ ، رویدادها ، نمایش های تجاری ، مناطق پر رفت و آمد ، کد پستی خاص ، مکان های رقیب و غیره.

OOH هنوز در چشم انداز رسانه ای امروز بسیار مهم است. با استفاده از اطلاعات بین المللی ، می توانیم در لحظه های کلیدی در روز آنها با مخاطبان شما درگیر شویم. این اجازه می دهد تا در معرض حداکثر قرار گرفتن در معرض افراد دقیق قرار بگیرید. دسترسی گسترده ، تمرکز باریک

 


بیشتر از سایر اشکال تبلیغات ، هنگامی که افراد پیام OOH مصرف می کنند ، احساس اطمینان ، هیجان ، امید ، مثبت و خوشحال می کنند. مصرف کنندگان به خارج از خانه اعتماد دارند. در کنار چاپ ، مردم OOH را به عنوان یک منبع اطلاعاتی معتبر درک می کنند.

نظرسنجی های افکار عمومی نشان داد که بیش از 85٪ از مردم اعتقاد دارند که بیلبوردها اطلاعات مفیدی را ارائه می دهند و 83٪ OOH را آموزنده می دانند.

خلاق همچنین می تواند مردم را به تعامل با برند با روشی راحت تر دعوت کند. این باعث ایجاد لحظات مثبتی می شود که بین یک برند و مخاطبان اصلی آن مشترک است. این لحظات همچنین می تواند باعث ایجاد شادی و ارتعاشات بهتر در محیط شود.

از آنجا که OOH یک کانال رسانه ای به خوبی درک شده است ، می توانید از پیام های OOH برای تأثیرگذاری بر ادراک برند و تصمیم گیری های خرید استفاده کنید.

4- OOH برای تأثیر خلاقیت اجازه می دهد

تابلوهای تبلیغاتی بزرگ بوم های بزرگی را برای خلاقیت تجاری ارائه می دهند. اندازه وقتی اهمیت دارد که فضای محیط روزمره ما را برطرف می کنید ، اهمیت ندارد. اما قرار گرفتن در حوزه عمومی دنیای واقعی یک مزیت بارز است. این بدان معناست که شما باید کنترل بیشتری بر مکان تجاری خود داشته باشید. با استفاده از دیجیتالی یا چاپی ، ممکن است در کنار محتوای توهین آمیز منتشر شوید که می تواند به مارک شما آسیب برساند بدون اینکه مثلاً کنترل کامل آن مکان را داشته باشید. با OOH ، مصرف کنندگان از فضای پرداخت شده بیشتر آگاهی دارند و شما را با بیلبورد بعدی در پایین جاده ارتباط نمی دهند. (خود آنها ، در کنار پیام شما مخلوط می شوند.)

OOH به تیم خلاق شما فرصتی می دهد که بلند ، چشم نواز و جسور باشند. نمونه های OOH برنده جایزه از تصاویر جسورانه جفت شده با عناوین هوشمندانه استفاده می کنند.

ما OOH خلاق را توصیه می کنیم: ساده اما جسورانه ، شامل یک فراخوان عملی و تصویری قانع کننده باشد که همه آنها را به هم وصل کند. از قالب رسانه ای مبتنی بر مکان استفاده کنید تا با پیام شما به صورت محلی مرتبط باشد. مرزهای خلاقانه را بکشید ، اما همیشه با نام تجاری معتبر بمانید.

رسانه OOH طیف گسترده ای از گزینه های خلاق را پوشش می دهد. این خلاقیت OOH است که ارتباطات واقعی و برداشت های ماندگار را هدایت می کند.

5. OOH درگیر مشارکت های آنلاین
یکی از بزرگترین مزایای رسانه OOH در ترکیب بازاریابی امروز ، توانایی آن در تقویت سایر کانالهای رسانه ای است.

تحقیقات ARF (بنیاد تحقیقات تبلیغات) نشان می دهد که با افزودن کانال های بیشتر ، یک برنامه کلی رسانه ای افزایش می یابد. گزارش سال 2018 توسط بنیاد مارکت گروه

Omnicom Media انجام شده نشان داد که افزایش تخصیص OOH ، به طور خاص ، به مخلوط رسانه ای ، ROI بیشتری ایجاد می کند. ایالات متحده Touchppoint از تحقیقات دیگر پشتیبانی می کند ، با ذکر این که افزودن OOH به طور بالقوه میزان دستیابی را تا 300٪ افزایش می دهد.

ما بار دیگر و بارها ثابت کرده ایم که جفت شدن تبلیغات صفحه نمایش تلفن همراه با کمپین های OOH نتایج قوی تری را به وجود می آورد. هنگامی که برنامه های OOH و موبایل با هم برنامه ریزی شده اند ، با کلیک بالاتر از نرخ های بالاتر خواهید رسید. از خلاقیت های یکپارچه استفاده کنید و تبلیغات را در هر دو کانال در همان مکان های کلیدی تحویل دهید. این دو کانال یکدیگر را تقویت کرده و فرکانس آن را به پیام رسانی اضافه می کنند. این پانچ یک یا دو در دو جهان مصرف کننده مشاهده می شود: دیجیتال و فیزیکی.

Ocean Outdoor و

NeuroInsights کشف کردند که 48٪ از افراد احتمالاً بعد از دیدن همان تبلیغ OOH روی یک تبلیغ تلفن همراه کلیک می کنند. اما کلیک ها تنها مشارکت آنلاین نیستند که توسط OOH هدایت می شود.

مزایا و معایب تبلیغات محیطی

مطالعه فعال سازی آنلاین خارج از خانه نین نشان می دهد OOH بهترین محرک تعامل آنلاین به ازای هر دلار هزینه شده در مقایسه با سایر کانال های رسانه ای است. از بزرگسالان ایالات متحده که آگهی OOH را دیده اند:

46٪ یک جستجوی آنلاین انجام داده اند
38٪ اقدام به اقدام در فیس بوک کردند
23٪ اقدام در توییتر کردند
25٪ اقداماتی را در اینستاگرام انجام دادند
هنگامی که بیشتر OOH به کل بازاریابی اختصاص داده می شود ، جادوگری شروع می شود. هیچ خدایی پری لازم نیست. OOH کاملاً بازاریابی قابل اثربخش و مؤثر است.
6. OOH اقدام به مصرف کننده می کند
رسانه OOH بیشترین تأثیر را در معیارهای آگاهی ، توصیه و خرید دارد. این نه تنها دسترسی گسترده ای در بازار برای به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض مخاطبان (بازدید کنندگان) کلیدی دارد ، بلکه واقعاً می تواند رفتار مصرف کننده را تحریک کند.

مطالعه تبلیغات Nielsen OOH اقدامات خاصی را که پس از مشاهده آگهی OOH انجام شد ، گزارش داد:

21٪ از یک رستوران تبلیغ شده بازدید کردند
16٪ بلافاصله از مشاغل تبلیغ شده با یک تبلیغ جهت بازدید بازدید کردند
20٪ فیلم را در تئاتر تماشا کردند
19٪ تنظیم در یک برنامه تلویزیونی
26٪ در مورد آگهی یا محصول با دیگران صحبت کرده اند
23٪ با آگهی از طریق سنسور NFC یا کد QR در تعامل بودند
35٪ از جستجوی تلفن همراه برای جستجوی اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغ استفاده می کردند
بدیهی است که OOH می تواند ما را در مسیرهای ما - یا آموزش تفکر - متوقف کند و ما را به فعالیت انگیزه دهد

7. OOH مقرون به صرفه است
قالب های رسانه OOH با هزینه ای نسبتاً کم به مارک های ملی دسترسی می یابد. تبلیغ کنندگان باید از نرخ CPM بسیار رقابتی که این کانال ارائه می دهد ، استفاده کنند. مقیاس پذیری و پوشش گسترده بازار از مزایای مهم رسانه OOH است ، و ترکیب آنها گزینه ای مقرون به صرفه است.

بیشتر دلارهای تبلیغاتی به کانالهای سنتی و دیجیتال اختصاص می یابد. اما صبر کنید!؟! چرا OOH سهم بیشتری را دریافت نمی کند؟ OOH باعث افزایش بازده سرمایه گذاری (ROI) می شود.

مطابق تحقیقات بنچمارک Omnicom Media Group ، تبلیغ کنندگان برای هر 1 دلار هزینه شده در OOH ، 5.97 دلار بازپرداخت می کنند. بله ، این بالاتر از کانال های دیگر است.

OOH را نباید با آنچه "باقیمانده" خریداری می شود - بلکه OOH باید سرمایه گذاری کلی تبلیغات را هدایت کند. بله ، یک ترکیب رسانه ای متعادل خوب است. اما OOH بخش مهمی از این مخلوط است ، با این حال اغلب کم هزینه است.

نکته: از مشرف کردن OOH متوقف شوید. این دارای تأثیر واقعی خط پایین است.

8. OOH به نوآوری ادامه می دهد
صنعت OOH به نوآوری خود ادامه می دهد و این موضوع را از هر زمان دیگری برای تبلیغ کنندگان مهم تر می کند. با همکاری با بازاریابی دیجیتال - نه بر خلاف آن - ما یک صندلی محکم در جدول استراتژی ایجاد کرده ایم.

این صنعت همچنین در اندازه گیری های پیشرفته موج هایی را ایجاد می کند. Geopath در حال کار برای استاندارد سازی اندازه گیری OOH در سراسر صنعت است. فروشندگان رسانه OOH ، مانند خود ما ، همچنین در مورد چگونگی استفاده از داده های تلفن همراه یا هوش مصنوعی برای ضبط برداشت های واقعی - برآورد نشده از کمپین های ما ، تحقیق می کنند. ادغام کمپین با تبلیغات صفحه نمایش تلفن همراه روشهای جدیدی برای اعمال انتساب به رسانه به ما می دهد.

صنعت ما نیز به دلیل مزایای برنامه ای داشتن خلاقیت دیجیتال در محیط OOH در حال رشد است. این امر امکان ایجاد تغییرات خلاقانه و سریع تبلیغ را فراهم می کند. صنعت DOOH هنوز در مراحل ابتدایی خود است و از آنجا که از تلاش های پیشگامانه یاد می گیریم ، ما در آینده نمایشگرهای OOH دیجیتالی حتی بهتری را نیز در نظر خواهیم گرفت.

گردش کار برنامه نویسی منجر به بهبود روند کلی خرید خواهد شد. ما در تلاش هستیم تا OOH را در حد امکان ممکن برای برنامه ریزی ، اجرا و گزارش دهی کارآمدتر کنیم.

OOH همیشه صنایع نوظهور را پذیرفته است. حتی بیشترین نظارت بر صنایع ، OOH را برای ارتباط با مصرف کنندگان سوق می دهد. به عنوان مثال ، مارک های vaping و بازاریابان شاهدانه در حال افزایش آگاهی از OOH هستند.

ما با نشستن روی پیراهن های خود ، رشد خود را ادامه نمی دهیم. ما از تغییر نمی ترسیم. اقدامات OOH که ما انجام می دهیم ، مزایایی برای بازاریابان ، در همه جا است.

 

منبع:

شبکه ارتباطات آرمانی

 


مشخصات

آخرین جستجو ها