مزایای تبلیغات محیطی به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده است. این عنصری است که مصرف کنندگان انتظار دارند هنگام پیاده روی به فروشگاه یا به خانه دوستشان سوار شوند. آنها می دانند که در یک مقطع تبلیغاتی را در منظره محلی خود ارائه می دهند. اما مزایا برای مشاغل در روند تبلیغات در فضای باز چیست؟ در این مقاله ما به این سؤال پاسخ خواهیم داد و بینش خود را در مورد مزایای تبلیغات در فضای باز نسبت به سایر قالبها ارائه خواهیم داد.

هیچ مانعی بین مصرف کننده و تبلیغ وجود ندارد

مهمترین مزیت

تبلیغات محیطی این واقعیت است که مصرف کنندگان برای دستیابی به آنها لازم نیست هر اقدامی را انجام دهند. آنها را می توان در هر نقطه در چشم انداز محلی خود یافت و برخلاف سایر اشکال تبلیغاتی مانند

تبلیغات آنلاین و فروشگاهی ، این بستگی به مصرف کننده ندارد که وارد یک منطقه خاص شود. تبلیغات در فضای باز مسیر مشخصی را برای مصرف کننده نشان می دهد.

فرصت هایی برای مخاطبان اسیر

بسیاری از اماکن در فضای باز مزیت مخاطبان مصرف کننده اسیر را به این برند می دهند. به عنوان مثال ، تبلیغات روی دیوارهای قطار مترو می تواند بسیار مؤثر باشد ، زیرا این محصول یا خدمات را در افکار مصرف کننده در طول سفر خود نگه می دارد. در حالی که ممکن است برخی از کاربران مترو به دنبال تلفن خود باشند ، بیشتر آنها در حال بررسی منطقه هستند و این بدان معنی است که تبلیغ کنندگان برای مدت زمان طولانی به سطح بالایی می رسند.

تبلیغات در فضای باز می تواند جزئی تر باشد

برخی از اشکال تبلیغاتی ، مانند تلویزیون و رادیو ، فقط زمان مشخصی را برای ارتقاء می دهند. تبلیغات در فضای باز ، به خصوص هنگام کار با مخاطبان مصرف کننده اسیر ، می تواند جزئیات بیشتری را ارائه دهد. این ایده آل در دنیای مدرن است ، جایی که URL ها و نام برنامه ها اغلب برای اطمینان از شناخت برند ضروری هستند. برندها می توانند از تبلیغات مناسب در فضای باز استفاده کنند تا داستان کمپانی خود را بازگو کنند و برای رشد شرکت خود به رسمیت شناختن فوری ایجاد کنند.

پوسترهای کنار جاده خلاق

Wildpostings تأثیر فوری را ارائه می دهند

در حال حاضر بسیاری از مارکها از پوسترهای خلاق کنار جاده استفاده می کنند تا تأثیر فوری بر رانندگان و مسافران داخل وسایل نقلیه داشته باشند. بیشتر افراد عادت ندارند تصاویر جادویی را با این قالب ببینند و بنابراین تبلیغات کنار جاده ای احتمالاً برای مدت طولانی در ذهن بیننده باقی می ماند.

با استفاده موثر از تکنیک های تبلیغات در فضای باز ، مارک ها می توانند سازمان خود را به سمت معرفی محصولات و خدمات خود به طیف گسترده ای از مخاطبان سوق دهند. این تکنیکی است که اکنون بسیاری از شرکت های در حال رشد برای ایجاد ماندگاری از آن استفاده می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات در فضای باز و فواید آن ، مستقیماً با تیم قابل اعتماد ما صحبت کنید!

منبع :

بیلبورد آرمانی


مشخصات

آخرین جستجو ها