دیوید اوگلیوی در "اعترافات یک مرد

تبلیغاتی" نوشت: "آنچه شما در تبلیغات می گویید مهمتر از نحوه بیان آن است" واسطه ای که انتخاب می کنید خوشبختانه با انفجار رسانه های دیجیتال ، انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد.
1. نمایش تبلیغات
این شامل تبلیغات دیجیتال و رومه ها است.

تبلیغات دیجیتال نسخه به روز شده تبلیغات رومه ها است. این همان مفهوم است اما به شکل قرن بیست و یکم. این به معنای خرید فضای تبلیغاتی در سایتهایی است که مورد توجه جمعیتی مورد نظر شماست. شما می توانید با استفاده از محصول یا خدمات خود در پس زمینه سایت ، تبلیغات متنی ایجاد کنید که در واقع مانند تبلیغات رسانه ای چاپی سنتی ، بنر شناور بالای مخاطب سایت و حتی کاغذ دیواری است.

تفاوت عمده تبلیغات تبلیغات و تبلیغات شما در رومه ها ، استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو برای دستیابی به مخاطبان هدف شما در هنگام جستجو برای شما است. این نوع تبلیغات به طور معمول همچنین Pay Per Click می باشد ، به این معنی که شما به کلمات کلیدی که بیشتر با سرویس یا محصولات شما مرتبط هستند پیشنهاد می دهید و هزینه های خود را پرداخت می کنید تا در صدر جستجوی موتور جستجو قرار بگیرید. مورد دیگر هزینه هر هزار نفر است ، به معنای پرداخت یک نرخ مسطح برای نمایش در نتایج جستجو 1000 بار.
2. تبلیغات رسانه های اجتماعی

پینترست ،

اینستاگرام ،

فیس بوک و تقریباً تمام سایتهای رسانه های اجتماعی تبلیغات نسبتاً ارزان قیمت ارائه می دهند. تبلیغات در رسانه های اجتماعی پرداخت شده نوعی تبلیغی است که در رسیدن به مخاطب مورد نظر خود با توجه به میزان پرداختی که به بسیاری از افراد مشاهده می کنید و با آن درگیر می شوید ، تمرکز دارد. تبلیغات رسانه های اجتماعی ارگانیک نوعی تبلیغاتی است که کلمات شفاهی ایجاد می کند. به شما بگویید که چیزی را در صفحه فیس بوک خود قرار داده اید که اگر پیروان روی گزینه Like کلیک کرده و یک دوست را کلیک کنید ، یک محصول رایگان ارائه می دهد - این نوع تبلیغی است که ارسال رایگان دارد و باعث می شود مردم از آنچه شما ارائه می دهند آگاه شوند.

3. رومه ها و مجلات
این نوع از تبلیغات سنتی است اما در عین حال کمتر اثربخش است. ترکیب این نوع تبلیغات بین رسانه های چاپی محلی ، ایالتی و ملی یک استراتژی عالی برای بازاریابی است. تعداد زیادی از مردم هنوز به رومه صبح خود می رسند یا دوست دارند با نسخه ای سخت از یک مجله حل و فصل کنند. همچنین ، اکثر رسانه های چاپی اکنون یک حضور دیجیتالی دارند و می توانند این نوع تبلیغات را با نسخه مجازی آن ترکیب کنند.
4.

تبلیغات محیطی
اکنون که بیلبوردهای دیجیتالی رفته اند ، این یک روش عظیم برای بیان بیانیه موثر است. تبلیغات ترانزیتی نوع دیگری از تبلیغاتی است که در زیر چتر خارج از منزل قرار می گیرد - ویژگی محصول یا خدمات خود را در اتوبوس ها ، تاکسی ها ، سرویس های پیام رسان دوچرخه و عابر پیاده. ارتقاء این روش به شما این امکان را می دهد تا از مارک های بسیار خوبی برخوردار شوید زیرا این نوع تبلیغات روزانه در همه جا مشاهده می شود و فراموش کردن پیشنهاد شما را سخت می کند.

5. رادیو و پادکست
تبلیغ کلامی نوعی تبلیغ است که می تواند غالباً به عنوان بخشی از نمایش های رادیویی یا پادکست تکرار شود. می توانید نوع سنتی تبلیغی را ثبت کنید که پخش شود یا احتمال اسپانسری نیز وجود دارد. انواع پادکست های مخاطبان مورد نظر خود را برای ایجاد نوع تبلیغاتی که مشتری ها دوست دارند و به یاد می آورید ، ببندید.
6. ارسال مستقیم و فروش شخصی
نامه مستقیم یا هنر ارسال نامه فروش قانع کننده از طریق نامه حون برای مخاطبان هدف شما ، می تواند بازده سالم سرمایه گذاری را برای مشاغل کوچک ارائه دهد. نقطه شروع این است که بازار هدف خود را مشخص کنید ، سپس یک پیشنهاد فریبنده را برای همه این چشم اندازها ارسال کنید. اندازه گیری پاسخ ها به شما کمک می کند تا ببینید نوع مشتری در حال پاسخگویی به این قالب است ، بنابراین می توانید با عکس گرفتن از طریق نامه بعدی از هدف گیری دقیق تر استفاده کنید.

در همین راستا ، فروش مستقیم یا شخصی همچنان منطقه بزرگی از تبلیغات به ویژه برای مشاغل کوچک است. یک فروشنده خوب می تواند از مهارت های خود برای ترغیب مشتری برای خرید یک محصول استفاده کند. اگر نماینده فروش خصوصاً مؤثر باشد ، مشتری همچنان از طریق توصیه ها و ارجاع ها به پخش کلمه در مورد محصول شما می پردازد.

7. تبلیغات ویدیویی
این نوع تبلیغات با مشتریان هدف شما در سطح دیجیتال درگیر می شود. یک فیلم کوتاه ایجاد کنید و آن را در رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید یا هزینه آن را در سایت هایی مانند

YouTube ، Hulu و وبلاگ ها اجرا کنید. یک تبلیغ ویدیویی توسط متخصصان آژانس ایجاد می شود یا حتی توسط تیم داخلی شما انجام می شود - حتی اگر این تیم فقط از خود شما تشکیل شده باشد.

8. قرار دادن محصول
این نوع تبلیغات بیشتر و بیشتر مشاهده می شود. اگر هزینه دریافت یک میزبان پادکست را برای استفاده از کالای خود یا پرداخت یک نمایش تلویزیونی برای مشخص کردن شخصیتی که در مورد یا استفاده از سرویس شما دارد ، پرداخت می کند ، یعنی قرار دادن محصول. همچنین می توانید در مورد این نوع تبلیغات با میزبان های محبوب کانال YouTube صحبت کنید
9. بازاریابی رویداد
پرداخت اسپانسر یک تیم ورزشی یا سود خیریه تحت بازاریابی رویدادها است. این نوع تبلیغات به این معنی است که بخش بزرگی از مردم نام برند شما را می شنوند و آن را با آن رویداد مرتبط می کنند. بسیاری از شرکت ها همچنین به دنبال کنوانسیون هایی برای این نوع تبلیغات طاقچه هستند.

10. بازاریابی ایمیل
نوعی تبلیغاتی که روی مشتریان موجود شما متمرکز شده است ، بازاریابی ایمیل از طریق ثبت نام در فروش های تبلیغاتی یا خبرنامه های متمرکز بر روی برند شما ، از جمله آنها است. بازاریابی ایمیل ارتقاء وفاداری مشتری به روز شده است و هنگامی که با مشتریان به عنوان خودی با دانش VIP رفتار می کنید بسیار خوب کار می کند.

روش های بسیاری برای استفاده از انواع تبلیغات وجود دارد زیرا انواع تبلیغات وجود دارد. با متنوع کردن رویکردهای خود در هر دو دنیای سنتی و دیجیتال و همچنین تمرکز بر بازار هدف اصلی خود و در عین حال ارائه کلمه در مورد نام تجاری خود برای افراد عظیم ، می توانید با جهشی و محدودیتی رشد کنید.

منبع: 

آرمانی


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها